Ana Sayfa > Okulumuz Hakkında

HEREKE ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

Telefon : 02625150005
Belgegeçer : 02625150005
Eposta Göndermek için tıklayınız
WEB https://herekeanadoluimamhatiplisesi.meb.k12.tr
Adres : YUKARI HEREKE MAHALLESİ AKINCILAR SOKAK NO14/1 KÖRFEZ/KOCAELİ
VİZYON : ÖĞRENCİLERİMİZİ ÜLKEMİZİN VE DÜNYAMIZIN İHTİYAÇ DUYDUĞU DİN, BİLİM, SANAT VE KÜLTÜR ALANLARINDA YETKİN KÜLTÜREL MİRASI DEĞERLENDİREBİLEN, YAŞANAN HAYATI YORUMLAYABİLEN, PROBLEMLERE ÇÖZÜM ÜRETEBİLEN AHLAKİ OLGUNLUĞA SAHİP FERTLER OLARAK YETİŞTİREREK YÜKSEK ÖĞRETİME HAZIRLAMAK; ÜNİVERSİTELERİMİZİN HER KADEMESİNE ÖĞRENCİ YETİŞTİREREK TOPLUMUN HER TÜRLÜ İHTİYACINA CEVAP VEREBİLECEK NİTELİKLİ, BİLGİLİ VE ERDEMLİ BİREYLER YETİŞTİRMEK; DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI BÜNYESİNDE GÖREV ALACAK ALANINDA TAM BİR YETERLİLİĞE HAİZ DİN ADAMLARI YETİŞTİRMEK; GEÇMİŞİYLE BAĞLARINI KOPARMADAN GELECEĞİNİ İNŞA EDEBİLEN YÜKSEK KÜLTÜR SEVİYESİNE SAHİP KİŞİLİKLERİ TOPLUMA KAZANDIRMAK; ASIM´A NESİL OLAN VE NESLİNE ASIM OLAN ÖRNEK ŞAHSİYETLER YETİŞTİRMEYİ AMAÇLIYORUZ.
MİSYON : BİLGİLİ, KÜLTÜRLÜ, BAŞARILI, KENDİNE GÜVENEN, KENDİ DEĞERLERİYLE BİRLİKTE İNSANLIĞIN ORTAK KAZANIMLARI OLAN EVRENSEL DEĞERLERİ ÖZÜMSEMİŞ, YARATILANI YARADAN´DAN ÖTÜRÜ SEVEBİLEN,TABİATI TAHRİP DEĞİL İMAR EDEN, SORUN DEĞİL ÇÖZÜM ÜRETEN, FARKLILIKLARI DOĞAL VE ZENGİNLİK KABUL EDİP BUNLARDAN YARARLANMAYI HEDEFLEYEN, İNSANA, DÜŞÜNCEYE, ÖZGÜRLÜĞE, AHLAKA VE KÜLTÜREL MİRASA SAYGI DUYAN KİŞİLİKLİ FERTLER YETİŞTİRMEK İÇİN VARIZ.
BAŞARILAR :

Öğretmen :29
Öğrenci :262
Derslik :24
Konferans Salonu :1
Spor Salonu :1
Biyoloji Laboratuvarı :1
Kütüphane :1
Kütüphane Kitap Sayısı :6000
Öğretim Şekli :GÜNDÜZLÜ ÖĞRETİM
Saatler : 08:50-16:00
Bağlantı : Yok
Yabancı Dil : İNGİLİZCE-ARAPÇA
Isınma : DOĞALGAZ
Servis : SERVİS YOK
Ulaşım : Şehir merkezinden 190 ve 183 numaralı araçlar ile ulaşım sağlanmaktadır.
Yerleşim Yeri : OKULUMUZ KOCAELİ İLİ KÖRFEZ İLÇESİNİN HEREKE BELDESİNDE BULUNMAKTADIR.
İl /İlçe Merkezine Uzaklık : 13 KM
Kontenjan Bilgileri : 219
Sportif Etkinlikler :
Bilimsel Etkinlikler :
Proje Çalışmaları :
Yazdır :